2016. december 4., vasárnap

Curry-s padlizsán



Hozzávalók:

1 db padlizsán
1 maréknyi keményítő
1 db tojás
curry
fokhagymasó

olaj a sütéshez


A padlizsánt 5 centi hosszú, 1 cm vastag csíkokra vágjuk, beletesszük egy tálba megszórjuk a fűszerekkel és a keményítővel. Összekeverjük majd 10 percet állni hagyjuk, majd leöntjük a levet amit engedett. A tojást felütjük, kikeverjük és ráöntjük a padlizsánra, átforgatjuk hogy mindenhová jusson a tojásból. Egyenként forró olajba tesszük és aranybarnára sütjük.

Ez lehetne egy kínai étel is, mert olyan eljárásokat és fűszereket alkalmaztam amit a kínai konyha, de nem tudom van-e ilyen, Ez most kísérlet, mert elképzeltem hogy milyen lenne és megkívántam, és pont olyan lett ahogy akartam, nekem nagyon ízlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése